.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغزنده بودن جاده‌های مازندران به دلیل بارش برف
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز و منطقه گدوک به دلیل بارش برف لغزنده است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده هراز و منطقه گدوک به دلیل بارش برف لغزنده است، گفت: سطح جاده نمک پاشی شد و اکنون رفت و آمد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه آمد و ششد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران عادی و روان اعلام شده است، افزود: جاده رامسر اکنون بارانی و لغزنده است.

سرهنگ قدمی گفت: جاده هراز به دلیل اجرای عملیات خاکبرداری ترانشه در محدوده قلابن امروز و فردا، دوشنبه و سه شنبه ۶ و۷ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح تا عصر ۱۷بسته است

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انسداد شبانه جاده کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد، افزود: این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته به جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

وی گفت: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه جاده کندوان رفت و آمد از جاده‌های هراز و سوادکوه به عنوان جاده‌های جایگزین انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با توجه به فصل سرما به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را در هنگام سفر به جاده‌های کوهستانی استان به همراه داشته باشند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.